Interested in Callinspector?
Request telco audit
START now  START
Callinspector (TEM) Documentation

Download brochure
More information

For more information about our products
you can reach us at:


Mobile  +421 903 124356
Phone +31 20 894 30 91

My status


 
Mamagement and Optimization of
Telco Costs
Callinspector - Telecom Expense Management (TEM) continuously helps to companies of various size to manage and optimize telecom expenses both for mobiel and fixed services.
More information
 

Odkiaľ sú najaktívnejší Slovenskí cestovatelia? Analytika a novinky z Market Locator

Dobrý deň prajeme z Market Locator,Leto máme za sebou a spolu s návratom do škôl a univerzít prichádzame so zaujímavými analýzami a ešte väčším množstvom vylepšení v službe Market Locator. Poďte s nami spoznať návyky a záľuby Slovákov. 
 
ODKIAĽ SÚ NAJAKTÍVNEJŠÍ SLOVENSKÍ CESTOVATELIA? A KDE SA NAJVIAC DOVOLENKOVALO?

Počas letných prázdnin navštívilo viac ako 3 krajiny asi 120.000 Slovákov. Najväčšími cestovateľmi sú Bratislavčania za ktorými nasledujú ľudia z Trenčína či Žiliny. Z analýz robených na Market Locator dátach dostupných v dátovej vrstve o "Cestovateľských návykoch" sa ako najpopulárnejšou dovolenkovou destináciou ukázalo neprekvapivo Chorvátsko, ktoré privítalo okolo 125 tisíc naších krajanov a krajaniek, nasledované Talianskom, Tureckom, Bulharskom a Gréckom.

 


 

ANALYZOVALI SME ŠTEDROSŤ SLOVÁKOV

Aký je pomer medzi počtom ľudí čo cez telefón prispejú na charitu voči tým čo pošlú hernú správu? Pomer (v neprospech charity) je okolo 3:100... Samozrejme ide iba o jeden spôsob charitatívnej pomoci ako aj hazardu, avšak nepochybne ukazuje na priestor pre zlepšenie u nás všetkých. (Aj) preto aj my zo služby Market Locator podporujeme Výzvu k ľudskosti.
 
 
MNOŽSTVO NOVÝCH FUNKČNOSTÍ

Okrem 3och nových dátových vrstiev (Cestovné návyky, Využívané služby, Finančné indikátory) priniesol september do Market Locator novinky. Medzi naše obľúbené patria:

Lists - Vlastné zoznamy čísel v kampaniach Vytvorte si nový zoznam, nahrajte čisla a následne môžte pri vytváraní kampaní tieto zoznamy využiť - či už na posielanie, alebo vylučovanie zákazníkov z kampaní.
Váš vlastný vernostný program Jednoducho si vytvorte vernostný program pre komunikáciu so zákazníkmi. Prostredníctvom webového formuláru (onedlho aj cez SMS) sa zákazník môže registrovať k odberu noviniek od vás.
Multi-kriteriálne kampane Potrebujete cieliť na základe viacerých dátových vrstiev? Pri vytváraní kampane máte možnosť kombinovať podmienky z rôznych dátových vrstiev a docieliť tak ešte presnejšie cielenie. Podrobnejšie info tu.
Overovanie unikátnych kódov Ak do kampane pridáte unikátny kód, tak po novom môžte zvalidovať kód od zákazníka na tejto webovej stránke. Ľahko tak zistíte koľko kódov sa reálne použilo a zamedzíte duplicitnému využitiu. Podrobnejšie info tu.
 
V najbližších mesiacoch máme pre vás opäť prichystané novinky. Čo je aktuálne nové a na čo sa najbližšie môžte tešiť môžte priamo v aplikácií sledovať v sekcií Nové funkcie. Pekný deň prajeme, Celý tím Market Locator
 

Matej Mišík
Article author
Matej Mišík
Consultant / Adastra Partnering
Linkedin  Facebook  Twitter  Google Plus +  Email
 


Source: Adastra Partnering - Big Data Monetization
Slovak Telecom
O2 Telefonica
Slovenské elektrárne Enel
Messer
Consumer Finance Holding
ZUNO
Mercedes
Tatra banka
Tobacco sector